8 תשובות
כן
מספיק לחשוב שגיל זה מה שמפריע לנו
זה באמת לא כזה קריטי
מספיק לחשוב שגיל זה מה שמפריע לנו
זה באמת לא כזה קריטי
ואי לא
כן.
לא הייתי יוצאת
לא
לא
לעולם לא
אני גם לא יוצאת עם בני גילי, רק מבוגרים יותר
אני גם לא יוצאת עם בני גילי, רק מבוגרים יותר
כן,חוץ מיזה זה רק הבדל של שנה וחצי
באותו הנושא: