2 תשובות
די נורא..
הכל בסדר, פשוט אל תתני לזה להרוס לך, אז "רימית" פעם אחת, לא קרה כלום, פשוט אחרי הארוחה הזאת תחזרי לאכול בריא ולעשות ספורט, אל תתני לפעם אחת הזאת להרוס לך, פשוט תשתדלי שלא יהיו עוד "פעם אחת" (אלה אם את מתחננת מראש את כמות הקלוריות היומית בהתאם), פשוט תחזרי למסלול