6 תשובות
מסע של אליעד
מסכים,
אין מוזיקה טובה בעברית פשוט.
אין מוזיקה טובה בעברית פשוט.
אהבתי את כולם אותו דבר של הראל סקעת בעיקרון בגלל המסר בלעדיו זה בטח היה סתם עוד שיר וגם אני בדרך כלל לא אוהבת שירים ישראליים לא מוצאת בהם עניין
אנונימית
הלב שלי של ישי ריבו
מתחילים מחדש של אמני ישראל
מתחילים מחדש של אמני ישראל
כל האלבום החדש של רביד פלוטניק!!!! (נצ'י לשעבר
אין
באותו הנושא: