4 תשובות
ביום זה יותר בעייתי, אבל בלילה יש פלאש ממש חזק אז את יודעת שצילמו אותך.
וזה אמור להישלח בדואר.. ואת יודעת, דואר ישראל הם חברה זוועה.
וזה אמור להישלח בדואר.. ואת יודעת, דואר ישראל הם חברה זוועה.
שואל השאלה:
ואם אני עוברת על המהירות איך אני אמורה לדעת אם אני מקבלת דוח? תוך כמה זמן אני אמורה לדעת את זה
ואם אני עוברת על המהירות איך אני אמורה לדעת אם אני מקבלת דוח? תוך כמה זמן אני אמורה לדעת את זה
בכבישים בין עירוניים זה 30 קמ"ש מעל, בכבישים עירוניים, 10 קמ"ש מעל.
- כותב התגובה היה שוטר תנועה בעבר.
- כותב התגובה היה שוטר תנועה בעבר.
כל קמש שהוא מעל
באותו הנושא: