5 תשובות
ברזילאים שתדעי. אורז ושעועית זו התזונה היומים בברזיל כי הבשר שם יקר ביחס למדינה.
זו נראה לי השאלה הכי טובה שראיתי פה אי פעם.
יש מצב שהיפנים.... או שזה פרסים..... כי יפנים אוכלים מנות קטנות..... אבל יש להם בהרבה ארוחות אורז.... אבל גם הפרסים אוכלים מלא אורז.....
יש מצב שהיפנים.... או שזה פרסים..... כי יפנים אוכלים מנות קטנות..... אבל יש להם בהרבה ארוחות אורז.... אבל גם הפרסים אוכלים מלא אורז.....
יפנים
יש להם אורז בכל דבר
יש להם אורז בכל דבר
יפנים
יש להם אורז כמעט בכל מאכל
יש להם אורז כמעט בכל מאכל
ואוו שאלה ממש טובה
שניהם אוכלים הרבה מזה אבל התזונה שלהם לא מתבססת רק על זה
בדרכ חושבים שהמטבח היפני זה בעיקר אורז וסושי אבל זה בכלל לא נכון ויש מגוון גדול דל דברים
שניהם אוכלים הרבה מזה אבל התזונה שלהם לא מתבססת רק על זה
בדרכ חושבים שהמטבח היפני זה בעיקר אורז וסושי אבל זה בכלל לא נכון ויש מגוון גדול דל דברים
באותו הנושא: