6 תשובות
למי אכפת רק ?
אנונימית
אין הבדלים כאלה גדולים
ומה אכפת לך
גם אני הייתי מהבנות האלו שלא ידעו כי כשהייתי בערך בכיתה ז ושמו מוזיקה ואמרו שזה רוק שמו בעיקר מטאליקה וזה מה שהבנתי המיוחס לרוק.. בהמשך הבנתי שחלק ממה שכיניתי פופ זה רוק כמו גריןדיי ואפילו פאניק אט דה דיסקו..
אה טוב
מטאל זה תת סוג של רוק
רוק זה זאנר כללי
כי בורות.
מבחינתן הכל צרחות xd
יש גם רוק עם צרחות
נגיד
bridge burning של פו פייטרס.