16 תשובות
זה קצת תאכלי
זה לא בסדר מה שאכלת. תאכלי עוד
זה לא הרבה אבל אכלת טוב בכללי
זה ממש לא בריא.
למה את מתכוונת כשאת אומרת "יותר בריא", את מתכוונת לפחות אוכל?
סוג המאכל והכמות אכן משפיעים על הבריאות...
אבל לא אכלת מספיק- זה לא בריא.
חוץ מזה, אין פחמימות בתפריט שלך.
אני אומרת לך, בתור מישהי שהייתה אנורקסית שנה וחצי, תוך שבועיים בלי פחמימות הרגשתי גוססת ואם הזמן זה רק הלך וניהיה גרוע יותר.
את יודעת שאם תמשיכי לאכול ככה את תגיעי לאשפוז?
ולא משנה אם את תעשי הפסקות ותאכלי רגיל או אפילו הרבה כמה ימים, בסופו של דבר ההרעבות יצתברו, יהיו חסרים לך ויטמינים ותגיעי לאישפוז.

יש ויטמינים חשובים שאנחנו צריכים לצרוך כל יום ויש פחות חשובים שצריך לצרוך בכמות פחותה יותר אז זה בסדר לצרוך מהם פעם בשבוע, אבל לא לצרוך ויטמינים חשובים במשך תקופה ארוכה יכול לפגוע בך לטווח הארוך.
יש אנשים שאיבדו את הראייה ואת השמיעה בגלל שלא רצו לאכול דברים מסויימים.
את מבינה כמה זה מסוכן?
" יותר בריא :" יאללה מה את משחקת אותה את יודעת טוב מאוד מה התשובה
^ואולי היא לא יודעת
מספיק עם השנאת חינם
היא יודעת טוב מאוד זה פשוט לדרוש תשומת לב
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לכם אני אכלתי דווקא טוב
אתם יודעים שהרעבה עצמית זה לא לאכול בכלל או אולי לאכוף כף אורז וקצת סלט בכח אז אל תדברו סתם ואני שוקלת 67 שזה די הרבה אז אין מה להיות בלחץ
אנונימית
וואי את שוקלת כמוני חחח בת כמה את ?
^^זאת כם הרעבה, לא משנה כמה קטנה הכמות.
גם אם זה כף אורז וגם אם זה לאכול רק פירות וירקות זה הרעבה וזה ממש לא בריא.
אם תמשיכי ככה זה לא יגמר טוב, את לא יכולה לשרוד עם כמות כזאת ובטח שלא בלי פחמימות וחלבונים.
שואל השאלה:
אני בת 17
ואני לא רעבה פשוט אם הייתי רעבה הייתי אוכלת אז אני לא מבינה תקטע
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כן אוכלת חלבונים פשוט מפחיתה פחמימות
אנונימית
ומה בריא בזה?
לא אוכלים כי את רעבה אוכלים כדי לחיות
שואל השאלה:
אני אוכלת בבוקר ובצהריים ומשהו קטן בערב מה הבעיה אני בטוחה שרובכם גם אוכלים ככה רק משחקים אותה
אנונימית
ממש לא.
אני אוכלת 3 ארוחות כי מגיע לי לאכול בריא, להרגיש שבעה ולפנק את עצמי.
גם לך מגיע לאכול.