9 תשובות
אחלה
באיזה קטע? יענו מפלה את עצמה או מפלה את הבן זוג?
בכל אופן, נגד שני המקרים. כל עוד היא דוגלת בחוסר שיוויון כלשהו ולא תומך בדעתה
בכל אופן, נגד שני המקרים. כל עוד היא דוגלת בחוסר שיוויון כלשהו ולא תומך בדעתה
אני מתנגד לשוביניזם. מנגד, לא מגדיר את עצמי כפמיניסט, לפחות לא כחלק מגלגולה השלישי של התנועה הפמיניסטית.
שהן ממש אחלה אלא אם כן הן הופכות את זה לחלק מהאישיות שלהן והרבה מעבר לדעתן...
אנונימית
לא תומך בדעה הזאת. אני מאמין שכל אדם זכאי לזכויות שוות וחובות שוות.
זה שאת אישה לא אומר שאת לא שווה לי, זה לא אומר שצריך להיות לך יותר/פחות זכויות וחובות ממני. אומנם כולנו שונים אך אנו עדיין שווים.
זה שאת אישה לא אומר שאת לא שווה לי, זה לא אומר שצריך להיות לך יותר/פחות זכויות וחובות ממני. אומנם כולנו שונים אך אנו עדיין שווים.
איך אישה יכולה להיות שוביניסטית אם היא לא יכולה להביע עמדה חחח
יאללה שיבואו אלי להיות שפחות שלי
כנראה חונכו למשפחה כזאת או מחפשות צומי
נהדר!
חכמות כנראה
חכמות כנראה
באותו הנושא: