7 תשובות
ככה צריך כל הכבוד
thog dont care
זה לא הופך אותך לבנאדם לא טוב.
אני מאמינה שלהיות קיצוני זה רע בכל מצב אבל אם זה מה שאת מאמינה אז לכי על זה, לא הייתי פוסלת אותך אם היית חברה שלי.
אני מאמינה שלהיות קיצוני זה רע בכל מצב אבל אם זה מה שאת מאמינה אז לכי על זה, לא הייתי פוסלת אותך אם היית חברה שלי.
שואל השאלה:
ואם אני מאמינה שלנשים לא צריכות להיות זכויות בכלל? זה עושה אותי טיפשה?
ואם אני מאמינה שלנשים לא צריכות להיות זכויות בכלל? זה עושה אותי טיפשה?
אנונימית
לא
אשמח לדעת למה את חושבת שלנשים לא צריכות להיות זכויות. הצבעת בבחירות האחרונות?
כבר לא אכפת לי אין תקווה לאנושות לול
באותו הנושא: