התחברות
הרשמה
דחוףף, מי בכיתה ט וכבר עשה את המבחן באנגלית של יוניט 2 באימג'ן?
14 בדצמבר 2019, 17:29
הכנה למבחן
כיתה ט'
לימוד אנגלית
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
דחוףף אני מפחד להישאר כיתה אני בוכה כבר נמאס לי
אנשים שטובים באנגלית עזרה דחוףף בבקשה תכנסו זה דחוףף
דחוףף מי שטוב באנגלית כיתה י
דחוףף מישהו בכיתה ח' שכבר עשה את המבחן במדעים
89 במבחן באנגלית בכיתה ז' ( אני בהקבצה א' ) זה נחשב לקצת?
תנו לי משפטים יפים באנגלית שאפשר לכתוב יפה ולתלות בכיתה דחוףף
דחוףף איך אןמרים באנגלית "את יכולה בבקשה לומר לי את הציון במבחן?"
עזרה דחוףף!! יש לי מחר מבחן חשוב באנגלית
דחוףף! יש לי מחר מבחן באנגלית ואני לא יודעת מתי שמים Past simple ומתי Past progressive צריכה מישהו שיסביר לי
מי שעבר את כיתה ח' ועשה מבחן באנגלית המבחן רק באנגלית ?
דחוףף דחוףף דחוףף דחוףף