7 תשובות
אם לא תקומי תקבלי חרא ציון
זה יהרוס לך את התעודה אם לא תלמדי אז קומיי
קומי אחרי זנ יהיה לך חרא ציונים
יאללה גם אני צריכה לקום ללמוד למבחן אז נקום יחד?
יאלה קומי
אנונימית
פשוט תקומי כבר.
אני גם צריכה חחח אבל לי יש עוד הרבה זמן..
אבל פשוט תקומי,כי אחר כך את פשוט לא תדעי את החומר.. או שתדעי אותו בצורה חלקית ובמקום לקבל 80+ כי יכולת ללמוד תקבלי 60 כזה.. וגם תחשבי על זה שזה מאמץ קטן ושמקבלים את הציון הגבוהה זה ממש כיף! אחר כך את סתם תתבאסי שלא למדת