4 תשובות
כנראה אותו דבר כמו שמכינים בבית רק עם קצף או שוקולד
תקשיביי אני תמיד מכינה ואת לא מבינה איזה טעים זה:
1. קחי אבקת קקאו של שוקו שימי כמה שאת רוצה...
2. חממי מים בקולר
2. קחי כוס נקייה שימי בה חלב ותחממי את שהחלב מתחמם
3. שימי קודם את ממש טיפה מים רותחים ואחר כך תשפכי את החלב
4. שימי רק אם את רוצה קצת סוכר כדי שיהיה יותר מתוק
5. שימי מעל קצפת
וזהו ואת לא מבינה עד כמה זה טעיים! יאמיי עשית לי חשק!
1. קחי אבקת קקאו של שוקו שימי כמה שאת רוצה...
2. חממי מים בקולר
2. קחי כוס נקייה שימי בה חלב ותחממי את שהחלב מתחמם
3. שימי קודם את ממש טיפה מים רותחים ואחר כך תשפכי את החלב
4. שימי רק אם את רוצה קצת סוכר כדי שיהיה יותר מתוק
5. שימי מעל קצפת
וזהו ואת לא מבינה עד כמה זה טעיים! יאמיי עשית לי חשק!
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה נשמע ממש טוב :))
תודהה נשמע ממש טוב :))
אנונימית
זה לא 100% כמו של בתי הקפה אבל בהחלט מאוד מתקרב אני מחממת חלב במיקרו למשך דקה ו50 שניות, מוציאה את הכוס מהמיקרו, שמה בתוכה 6 קוביות שוקולד מריר ומערבבת טוב טוב. :]
אנונימית
באותו הנושא: