2 תשובות
עזוב אותך שטויות אחי בוא תלמד אצלי.
בכל אוניוורסיטה שאתה מרוצה מהסילבוס שלה בעיקרון ומהתכנים שהיא מלמדת ומבקורות על המרצים. אוניוורסיטה זה המקום הכי טוב ללמוד את זה בעיקרון אבל הרבה יותר קשה להתקבל והרמה יותר גבוהה