3 תשובות
כי אתה לא אוהב לקבל תשומת לב
^#^
שואל השאלה:
לא מפריע לי כשמדברים איתי רגיל אבל
אנונימי
זה שמדברים איתך רגיל לא מביא לך תשומת לב. אבל אם כולם מדברים עליך אתה מתחיל להירתע כי אתה פוחד שיתחילו עם דברים רעים
^#^