6 תשובות
שואל השאלה:
בהיר*
אנונימי
בטח שרואים, זה פשוט נורא בהיר. זה יפהפה.
לתגובה מעלי,אומרים שזה מחוסר של משהו בגוף,שכחתי ממה.
ורואים
שואל השאלה:
יופי כי פחדתי
אנונימי
לא חושבת שזה מגיע למצב שזה בלתי נראה, אל תדאג.
שואל השאלה:
לא יודע בגלל השמש אז אני לא מצליח לפקוח את העיניים לגמרי ואז אני לא יודע אם רואים לי את העיניים או לא
אנונימי