8 תשובות
לא שמענו וגם לא רוצים לשמוע.
שואל השאלה:
היי למה את לא רוצה לשמוע עלייה?
כל תנועות הנוער האלה כל כך משעממות ומעפנות.
(הייתי ב2, וזה הספיק)
שואל השאלה:
לא ניסית את זאתי.. אם ניסית את הצופים אז אני מבינה למה הספיק לך חח
תסבירי , אני אשמח לשמוע
שואל השאלה:
זאתי תנועת נוער מסורתית שיותר מתחברת לתורה נגיד.
אבל אין בה דתיים רק מתי שיש כאלה שבתון אז אנחנו אחרי זה מברכים על האוכל ומתפללים לאלוהים רק בבוקר על זה שקמנו בבוקר
לאיזה גילאים זה?