17 תשובות
יש להן צורה יפה אולי
אולי את יפה או זאת שמה אודם וזה מגדיל אותם וכדומה
וגם לא כל הבנים חושבים ששפתיים יפות הן עבות
אולי הן לא כאלה דקות כמו שאת חושבת
מי אמר שבנים מעדיפים *רק* שפתיים עבות? חח
זה תלוי בטעם ובאמת בשפתיים עצמן.
יש שפתיים דקות שהן נורא מחמיאות, לא רק עבות :)
אולי הם רוצים להחמיא
מאיפה לנו לא ראינו תשפתיים שלך... אומרים שהם יפות תגידי תודה וזהו... וכן בנים אוהבים גם שפתיים עבות אבל בפורפורציה ולא כולם אז אל תכלילי
אנונימית
מי אמר שבנים אוהבים שפתיים עבות?
שואל השאלה:
אנונימית יקרה.
לא הכללתי.
אמרתי בדרך כלל,תקראי מה כתבתי.
אנונימית
נכנס כפרה, אם היה לך משהו בראש לא היית שואלת שאלות מפגרות
עריכה: חמודה עריכה גם אני יכולה לעשות^
אנונימית
שואל השאלה:
בדרך כלל בנים (או אנשים בכללי) יעדיפו שפתיים עבות.
אני לא שמה איפור,בטח לא על השפתיים.
וזה קצת מוזר לי,כולם מחמיאים לי על השפתיים,זה לא אחד ספציפי..
והן דקות יחסית..
אנונימית
שואל השאלה:
משהו בראש יש לי למען האמת.
כדאי שתדקי את שלך,גוגל את מכירה?תבדקי שם,יש אנשי מקצוע בשביל לעזור עם הבעיות שלך.
את לא לבד מתוקה שלי.
אנונימית
בסדר אז כניראה השפתיים יפות.... מה את רוצה? זה די ברור אם את אומרת שהרבה מחמיאים לך... מה הבעיה?
אנונימית
נכון אני לא לבד את איתי בואי נלך לטיפול ביחד3>
אנונימית
שואל השאלה:
1.אני לא צריכה טיפול,אבל תודה על הדאגה אני מעריכה את זה.
2.גם אם הייתי צריכה טיפול הייתי מלקקת אסלה לפני שהייתי באה איתך למקום כלשהו
אנונימית
הוו למה ככה נהנה ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושבת אבל את יכולה להנות גם בלעדיי 3>
אנונימית
אבל את תפסידי את כל הכיף):
אנונימית