6 תשובות
מקווה שעזרתי (:
שואל השאלה:
יש לי עלילה
אבל הרמה נמוכה :/
טוב אני אשאר עם מה שיש לי
ואז אני אכתוב משהו חדש
אנונימית
קרה ואני עד עכשיו במחסום מקווה שזה יעבור מתישהו
יש לי כמה טיפים לתת לך:
1. אל תנסי לשנות את דרך הכתיבה, גם אם היא לא משהו, עם הזמן הכתיבה שלך תשתפר.
2. מציעה שלפני שתתחילי לכתוב סיפור, תכתבי את העלילה, כדאי שתדעי מה את כותבת ולא תתקעי שוב פעם במחסום כתיבה.
3.אל תנסי לשפר את הסיפור. אם את נהנת לכתוב אותו ככה, אז אל תשני.

מציעה לך לקחת רגע אחד לעצמך, לכבות את הטלפון. ואז לחשוב בראש פתוח על איך את רוצה שהסיפור יתנהל, על מה הסיפור יהיה, ועל איך את רוצה שהדמיות שלך התנהגו. תחשבי על איזה סוף את רוצה שיהיה לסיפור ואחריי זה תתחילי לחשוב על האמצע של העלילה ועל כל מה שיקרה בהמשך הסיפור. ואת יכולה לכתוב את כל הרעיונות שלך על דף ואז לנסות איכשהו לחבר ביניהם וליצור מזה עלילה.
שואל השאלה:
אני מנסה לשפר את הסיפור שלי, וזה ממש מבולגן, והוא גם כתוב בצורה נורא מביכה כזאת.
אנונימית
זה לא נאבד לנצח. כל מי שכותב סיפור או ספר נתקע במחסום כתיבה מתישהו, וזה בגלל שכנראה אין לך חשק להמשיך לכתוב את הסיפור או שפשוט אין לך רעיונות בשביל להמשיך את העלילה.