2 תשובות
אני גם רוצהה
לפי מה שהבנתי זה מומלץ מאוד אבל לא מכירה אישית מישנו שהיה.. אשמח גם :)
לפי מה שהבנתי זה מומלץ מאוד אבל לא מכירה אישית מישנו שהיה.. אשמח גם :)
זה תוכנית מאוד רגילה, הוא נותן לך תפריט כדי שתהיי בגרעון קלוריות שלילי ותוכנית אימונים. לדעת זה ממש לא שווה את הכסף ואני לא הגעתי לתוצאות שרציתי
אנונימית
באותו הנושא: