7 תשובות
אני
אני
וואי כלכך
בהתחלה חשבתי שזה סתם אובראייטד אבל זה לגמרי אדיר.
בהתחלה חשבתי שזה סתם אובראייטד אבל זה לגמרי אדיר.
לגמרי אני
לא אני.
זו לא סדרה גאונית, אבל ביחסית לסדרות הספרדיות האחרות, אז זו בהחלט סדרה מאוד טובה.
יש סדרות שלא מוכרות כמו בית הנייר, אבל לדעתי הן גאוניות.
זו לא סדרה גאונית, אבל ביחסית לסדרות הספרדיות האחרות, אז זו בהחלט סדרה מאוד טובה.
יש סדרות שלא מוכרות כמו בית הנייר, אבל לדעתי הן גאוניות.
וואו זה מדהים