התחברות
הרשמה
הכרנו באפליקצית היכריות לפני חודשים וחצי,דיברנו חודש ואז נפגשנו 4-5 פעמים ונראה שזה הולך. מוגזם אם הוא יבוא אלי הביתה?
11 בדצמבר 2019, 17:56
התאהבות
נושאים לשיחה
הידלקות
2 תשובות
לא
Beamer Boy
לא נראה לי שזה מוגזם בגלל שנפגשתם כמה פעמים ואם הוא כבר בא אלייך תעשי את זה כשההורים שלך בבית
ז
זה לא באמת משנה.
באותו הנושא:
אני וחבר שלי בקשר רציני כבר חצי שנה ביחד...הכרנו לפני גם.
לפני חודש בערך היה לי כתוב באפליקצית תלמידים שהממוצע שלי הוא 83
אתם חושבים ששני אנשים שהכירו באפליקצית היכריות והזרימה היא קשר, זה יכול לעבוד? כאילו זה קשר בריא?
יש מתחזים באפליקצית קיק?
בנות, מה זה אומר אם הכרנו כזה לפני שבוע
אם דיברתי עם מישהי באפליקצית היכריות אבל אמרתי לו שהוא לא הטעם שלי ואז דיברנו עוד קצת ואמרתי לילה טוב ואז
באפליקצית me איך אני יכולה לראות את האימוגי שאנשים שמו לי בשם?
ידיד דיי חדש שלי הכרנו לפני כמה ימים אז אתמול כזה הוא..
הכרנו רק לפני כמה מפגשים
לפני שאני וחברה שלי הכרנו
מה להגיב לידיד שלי באינסטגרם הכרנו לפני שבוע וחצי?