התחברות
הרשמה
אתם חושבים ששני אנשים שהכירו באפליקצית היכריות והזרימה היא קשר, זה יכול לעבוד? כאילו זה קשר בריא?
4 בנובמבר 2019, 21:52
חוות דעת
דעות גולשים
התאהבות
מערכת יחסים
2 תשובות
כן, מכיר כאלו
S
St. Jimmy
כן.
Princesa
באותו הנושא:
לגיטימי ששני אנשים יהיו זוג במשך שלוש חודשים ורק אז יתנשקו בפעם הראשונה?
מותר ששני אנשים ישתמשו באותו משתמש?
מה אתם חושבים על אנשים שהכירו את בני הזוג שלהם דרך האינטרנט?
יכול להיות ששני אנשים מתנשקים אז שאחד מהם נהנה והשני נגעל?
מכירים את התמונה הזאת ששני אנשים חופרים, איש אחד ממשיך, ואיש אחד כמעט הגיע ליהלום/זהב ויתר והלך? מישהו יכול למצוא אותה?
איך נקרא הדבר הזה ששני אנשים חושבים על אותו דבר?
אתם חושבים שזה מוזר שאנשים שלא מכירים אנשים אחרים עושים להם תגובות באינסטגרם?
יכול להיות ששני אנשים דומים אחד לשני ואחד חתיך רצח והשני נראה לא משהו ?
אחרי ששני אנשים הרבה זמן ביחד, עדיין יש 'פרפרים בבטן'?
מי עוד חושב ששני הפסיכולוגים האלה שמנתחים אנשים בחתונה ממבט ראשון פסיכופטים??
מה זה אומר ששני אנשים בקטע?