18 תשובות
כמה זמן אתם ביחד?
אנונימית
לגיד לה שאת עסוקה מאוד כל פעם וככה לסנן אותה. היא לא תרגיש כל כך. גם לי זה קרה.
שואל השאלה:
חודש וחצי
חודש וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
יש עוד דרכים ?
יש עוד דרכים ?
אנונימית
תגידי לו שאת לא מעוניינת בחבר כרגע ותישארו ידידים
אהה. .. פשוט תקבעי לדבר איתו ותגידי לו את האמת. שאת פשוט חושבת בזמן האחרון על פרידה ושאת חושבת שאתם לא ככ מתאימים. אין כמו להגיד את האמת גם אם היא כואבת
אנונימית
להיפגש ולדבר איתו , להגיד לו שהבעיה לא בו וכרגע זוגיות פחות מתאים לך בחיים
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת להגיד לו את זה
אני לא מסוגלת להגיד לו את זה
אנונימית
מה שבטוח לא בווצאפ
שואל השאלה:
זה ברור שלא בווצאפ יש לי רגשות
זה ברור שלא בווצאפ יש לי רגשות
אנונימית
אני יכול לומר לך את זה בתור בן , זה לא משנה לכמה זמן אתם ביחד וכל זה... אני רותה להיות איתך הכי אמיתי , לומר את זה בדרך הקלה זה מה שהכי פוגע , אומרים לאנשים את האמת גם אם זה כואב אין ברירה , צריכים לדעת שזאת המציאות , אני לא רוצה להיות קר אך כן.. בתור גבר הייתי רוצה לקבל את האמת כפי שהיא.
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה כל פעם אשני באה לדבר איתו המילים לא יוצאות לי מפה
אבל אני לא מצליחה כל פעם אשני באה לדבר איתו המילים לא יוצאות לי מפה
אנונימית
אני יכול לומר לך את זה שזה אותו הדבר כמו שגבר מתחיל עם בחורה , אתה צריך לקחת את עצמך בידיים , להיות בסיטואציה ולדבר על מה שאתה רוצה ומרגיש לנכון , בסופו של דבר הוא יקבל את זה ואתם תפרדו , אם את באמת חשובה לו הוא לא ינסה לפגוע בך , את צריכה להיותך בסיטואציה ומה שיהיה יהיה , אני באמת אומר לך גבר רוצה לשמוע את האמת , בלי ריגשי סליחה על המילה , אני יותא בן אדם קר , אך זה ישתלם לך בסוף ;0)
וגם , אני תמיד אשמח לעזור לך בכל הדרך , מה שאת רוצה את תמיד מוזמנת לפנות אליי , בכל זמן ובכל שעה שרק את רוצה. אני תמיד אקשיב.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כל הקטע זה שגם הוא אומר שהוא מרגיש שהפרידה קרובה אבל הוא לא רוצה להיפרד כי הןא עדים הואב אותי
אבל כל הקטע זה שגם הוא אומר שהוא מרגיש שהפרידה קרובה אבל הוא לא רוצה להיפרד כי הןא עדים הואב אותי
אנונימית
אני אשמח לרשום לך בפרטים אם זה בסדר, אני לא רוצה להציף פה את הצאט כמובן אם זה בסדר.
רק שאני אני צריך להשיג עוד פרח שנייה
באותו הנושא: