5 תשובות
תגידו לו אני פשוט לא רוצה חבר ואז 5 דקות אחרי זה תהיי עם מישהו אחר ותעלי תמונות לאינסטה וכזה
תקשיבי נקמה זה לא הפתרון, זה לא יגרום לך להרגיש יותר טוב עם עצמך שאת תפגעי בו כמו שהוא פגע בך, את לא צריכה לרדת לרמות שלו, להפך תראי לו שאת לא כזאת ושאת לא שמה עליו.
אבל בכל מקרה אני יכולה להגיד לך שבהודעה זה מאוד פוגע.
אבל בכל מקרה אני יכולה להגיד לך שבהודעה זה מאוד פוגע.
מה זה יעזור לך שתגרמי לו להרגיש סבל . סתם תרדי לרמה שלו ותהיי רעה ואכזרית בדיוק כמו שאת לא רוצה להיות .
לדעתי הדבר הכי טוב זה פשוט לשלוח לו הודעה ולכתוב שם את כל מה שאת מרגישה ולחסום אותו בכל מקום אפשרי אחרי ששלחת את ההודעה.
לדעתי הדבר הכי טוב זה פשוט לשלוח לו הודעה ולכתוב שם את כל מה שאת מרגישה ולחסום אותו בכל מקום אפשרי אחרי ששלחת את ההודעה.
יש לי מישהו אחר לך תז***ן
תצלמי לו תמונה שלך מתנשקת עם מישהו ותכתבי לו "אתה מת בשבילי"
באותו הנושא: