4 תשובות
כן... יותר מידי
אבל אני מודעת לזה פה ושם
אבל אני מודעת לזה פה ושם
כן זה חרא של דבר
אנונימית
לפעמים בתקופת פחות טובות.
אבל כרגע לא די יצאתי מזה
אבל כרגע לא די יצאתי מזה
אהא :/
באותו הנושא: