4 תשובות
כן... יותר מידי
אבל אני מודעת לזה פה ושם
כן זה חרא של דבר
אנונימית
לפעמים בתקופת פחות טובות.
אבל כרגע לא די יצאתי מזה
~L~
אהא :/