4 תשובות
למה את רוצה פטור?

(לא שופטת, רק כדי לנסות להבין מה הדרך הכי טובה לך כרגע)
אנונימית
שואל השאלה:
אני משרתת בבסיס שהמפקדים בו לא אנושיים . נתפלים עליי לעשות משימות ש3 גברים לא יסיימו אותם בזמן הקצוב שהם נותנים לי , אין לי דרך לשנות תפקיד ולא לצאת מהבסיס , אני חצי שנה בצהל ואין יום אחד שלא בכיתי מהיום הראשון שלי בבקום ועד היום
יש לך היסטוריה של קושי נפשי, או שיצא לך להיות בייעוץ פסיכולוגי/פסיכיאטרי?
כי אם כן, אולי תוכלי להביא מסמך כלשהו/להוציא אבחון שיש לך קשיי הסתגלות ותוכלי לצאת על אי התאמה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כלום לא היה לי שום דבר
הדבר היחידי שיש לי זה בעיות של קשב וריכוז ואיבחון אבל זה לא נראלי קשור וזה גם לפני איזה 6 שנים
ממש לא טוב לי אני קוראת על דיכאון ומרגישה שאני בתוך זה אני כבר לא יודעת מה לעשות ואם זה נכון בכלל או לא