4 תשובות
למה את רוצה פטור?
(לא שופטת, רק כדי לנסות להבין מה הדרך הכי טובה לך כרגע)
(לא שופטת, רק כדי לנסות להבין מה הדרך הכי טובה לך כרגע)
אנונימית
שואל השאלה:
אני משרתת בבסיס שהמפקדים בו לא אנושיים . נתפלים עליי לעשות משימות ש3 גברים לא יסיימו אותם בזמן הקצוב שהם נותנים לי , אין לי דרך לשנות תפקיד ולא לצאת מהבסיס , אני חצי שנה בצהל ואין יום אחד שלא בכיתי מהיום הראשון שלי בבקום ועד היום
אני משרתת בבסיס שהמפקדים בו לא אנושיים . נתפלים עליי לעשות משימות ש3 גברים לא יסיימו אותם בזמן הקצוב שהם נותנים לי , אין לי דרך לשנות תפקיד ולא לצאת מהבסיס , אני חצי שנה בצהל ואין יום אחד שלא בכיתי מהיום הראשון שלי בבקום ועד היום
יש לך היסטוריה של קושי נפשי, או שיצא לך להיות בייעוץ פסיכולוגי/פסיכיאטרי?
כי אם כן, אולי תוכלי להביא מסמך כלשהו/להוציא אבחון שיש לך קשיי הסתגלות ותוכלי לצאת על אי התאמה.
כי אם כן, אולי תוכלי להביא מסמך כלשהו/להוציא אבחון שיש לך קשיי הסתגלות ותוכלי לצאת על אי התאמה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כלום לא היה לי שום דבר
הדבר היחידי שיש לי זה בעיות של קשב וריכוז ואיבחון אבל זה לא נראלי קשור וזה גם לפני איזה 6 שנים
ממש לא טוב לי אני קוראת על דיכאון ומרגישה שאני בתוך זה אני כבר לא יודעת מה לעשות ואם זה נכון בכלל או לא
אין לי כלום לא היה לי שום דבר
הדבר היחידי שיש לי זה בעיות של קשב וריכוז ואיבחון אבל זה לא נראלי קשור וזה גם לפני איזה 6 שנים
ממש לא טוב לי אני קוראת על דיכאון ומרגישה שאני בתוך זה אני כבר לא יודעת מה לעשות ואם זה נכון בכלל או לא
באותו הנושא: