2 תשובות
אז תתנתק מסטיפס ותלך ללמוד
תשמע..
לפי משאני קוראת נראלי אתה כיתה ט , גמאני , שנה הבאה כיתה י , תחילת בגרויות , תחילת קיבעת עתיד , תנסה לחפש תשיטה שהכי נוחה לך ללמוד , אם זה עם מוזיקה , אם זה עטים נוחים, מחברול מסודרות , תבקש עזרה ממורים , אל תתבייש זה העבודה שלהן , ללמד אותך עד שתצליח , תבקש עזרה למורה פרטית , לך לפי המטרה שלך בעתיד , אני נגיד רוצה להיות מורה לחינוך מיוחד , וצריך אוניברסיטב בשביל זה ובגרות מלאה , תחשוב מה צריך ותילך לפי המטרה , בהצלחה ❤
לפי משאני קוראת נראלי אתה כיתה ט , גמאני , שנה הבאה כיתה י , תחילת בגרויות , תחילת קיבעת עתיד , תנסה לחפש תשיטה שהכי נוחה לך ללמוד , אם זה עם מוזיקה , אם זה עטים נוחים, מחברול מסודרות , תבקש עזרה ממורים , אל תתבייש זה העבודה שלהן , ללמד אותך עד שתצליח , תבקש עזרה למורה פרטית , לך לפי המטרה שלך בעתיד , אני נגיד רוצה להיות מורה לחינוך מיוחד , וצריך אוניברסיטב בשביל זה ובגרות מלאה , תחשוב מה צריך ותילך לפי המטרה , בהצלחה ❤
באותו הנושא: