2 תשובות
אנחנו לא רופאים ואין לנו את היכולת לדעת אולי זה וירוס או שפעת הריון או צינון או אפילו חמור מזה אם זה ממשיך תגשי לרופא
אנונימית
היית חולה אז כנראה יקח עוד קצת זמן עד שזה יעבור לחלוטין. חוץ מזה אל תהי בלחץ כי לחץ רק עושה יותר בחילות. שתי תה או משקה של זקנים שמרגיע את הגרון.
תרגישי טוב :)
באותו הנושא: