התחברות הרשמה

אם יפסיקו להעריך אתכם כמשתמשים פה באתר (למשל: להגיד תודה על תשובותיכם, לתת פרחים), תמשיכו להיות פה?

8 בדצמבר 2019, 20:09
פרחים בסטיפסמידע על סטיפסחוות דעת    
4 תשובות
כן, סתם לענות על שאלות זה כיף
G
GreatMe
כן, אני פה נטו בשביל לפרוק ולעזור לאנשים זה הכל
J
Jerry Bieber
לא אכפת לי מפרחים ותודות, אני פה סתם להעביר את הזמן בעיקר
C
Cute Madafaka
ברור.
H
Hela
באותו הנושא:
מה השאלה שאף פעם לא יפסיקו לשאול אתכם?
בעד שאנשים יפסיקו להתערב למשתמשים בחיים?
לא מסקרן אתכם לדעת כמה משתמשים יש כאן של אנשים שנפטרו?
אתם חושבים שיש פה משתמשים ששונאים אתכם?
אתם חןשבים שיש משתמשים שלא אוהבים אתכם באתר?
איזה סוגי משתמשים מעצבנים אתכם?
למה משתמשים פה באתר לא יודעים להעריך את מה שעושים בשבילם?
יש משתמש בסטיפס שמצחיק אתכם?
יש כאן משתמשים שמעניינים אתכם?
יש פה משתמשים שמסקרנים אתכם? שלחתם להם הודעה?
אתגר למשתמשי סטיפס: בואו נראה אתכם עונים לי על