5 תשובות
כולם חמודים בהתחלה
לפעמים האנשים הכי קרובים אלייך הם אלו שמצליחים לפגוע בך בגלל שיש לך אליהם רגשות וקרבה והם יודעים ומכירים אותך..יש משפט "שמור אותי מאוהביי ומשונאי אשמר בעצמי" אז לפעמים לאו דווקא מי שקרוב אלייך הוא עושה לך טוב..תדעי לבחור את האנשים שלידך ומי שאת מרגישה שפוגע בך ולא עושה לך טוב אל תתני לו להיות בסביבה שלך❤
חמודים
אני חושבת שכל בן-אדם לעצמו הוא חמוד ונחמד.
אבל בתיכון- זה בא ככה שכולם ביחד עם קבוצות/חברים שלהם/קהל שלהם
ופשוט קל להם יותר לפגוע כשיש איתם גיבויים.
אבל אני כמעט ובטוחה שאם למשל היית לוקחת את ההוא שהכי פגע בך ומכירה אותו באופן אישי בלי קשר לתיכון- היית מכירה בו צד אחר, את הצד האמיתי שלו.
כי בתיכון יש את כל האווירה הזאת של התחרות וההעלבות של אחד של השני והצחוקים המפגרים של לדרוך על אחרים..
וזה לא אומר כלום על כל אחד ואחד בנפרד
..על האמיתי שלו.
אבל בתיכון- זה בא ככה שכולם ביחד עם קבוצות/חברים שלהם/קהל שלהם
ופשוט קל להם יותר לפגוע כשיש איתם גיבויים.
אבל אני כמעט ובטוחה שאם למשל היית לוקחת את ההוא שהכי פגע בך ומכירה אותו באופן אישי בלי קשר לתיכון- היית מכירה בו צד אחר, את הצד האמיתי שלו.
כי בתיכון יש את כל האווירה הזאת של התחרות וההעלבות של אחד של השני והצחוקים המפגרים של לדרוך על אחרים..
וזה לא אומר כלום על כל אחד ואחד בנפרד
..על האמיתי שלו.
למה בהתחלה?
אני עד עכשיו פגשתי את כל הבחורות הלא נכונות
את צריכה לחכות ובסוף תמצאי אחד חמוד שיישאר חמוד
אני עד עכשיו פגשתי את כל הבחורות הלא נכונות
את צריכה לחכות ובסוף תמצאי אחד חמוד שיישאר חמוד
באותו הנושא: