7 תשובות
אצלי כן
כן
בנים בדרך כלל עושים יותר ריצות וכדורגל וזה בנות יותר חיטוב ישבן וכל מיני משחקים
בנים בדרך כלל עושים יותר ריצות וכדורגל וזה בנות יותר חיטוב ישבן וכל מיני משחקים
אנונימי
תלוי בבית ספר,
אצלנו כן(:
אצלנו כן(:
כן
אצלנו כן
אצלי כן
באותו הנושא: