4 תשובות
אני ככ מבינה עד לפני שבוע הייתי שקועה באקס שלי בוכה ודכאונית ןזה הכי לא אני בעולם! אני שונאת לומר את זה אבל הזמן הוא הרופא הכי טוב
אם את רוצה יותר לפרוק או משהו אני בפרטי
תדברי איתו אולי... תסבירי לו
אני קוראת את זה שוב ושוב זה כאילו הלב שלי למד לדבר זה נשמע בדיוק כמוני וההוא שהיה איתי אם אני הצלחתי אם את צריכה אץ תצליחי
באותו הנושא: