תשובה אחת
נראךי שהגיוני..
אבל אין צורך לוותר על החלום שלך בנאדם אחד לא יהרוס לך את החלום.
וזה הגיוני שאת כועסת אבל אל תפתחי ריב גדול פשוט קצת תיכעסי תסבירי לה למה וזהו.. ותלכי לשם!!
אבל אין צורך לוותר על החלום שלך בנאדם אחד לא יהרוס לך את החלום.
וזה הגיוני שאת כועסת אבל אל תפתחי ריב גדול פשוט קצת תיכעסי תסבירי לה למה וזהו.. ותלכי לשם!!
באותו הנושא: