3 תשובות
לכי אליהן ותגידי להן שזה שהפסקתן להיות חברות לא נותן להן את הלגיטמציה להתנהג כמו ילדות ביסודי ולנסות לגרום לאנשים לעשות עלייך חרם. מה זה השטויות האלה? אל תוותרי להן ותעמידי אותן במקום.
ובתור אחת שכבר 4 שנים בלי חברים בבית הספר תאמיני לי שאפשר לשרוד את זה. במילא את בי"ב ועוד מעט נגמרת המחצית ואת לא באה לבית ספר יותר.
ובתור אחת שכבר 4 שנים בלי חברים בבית הספר תאמיני לי שאפשר לשרוד את זה. במילא את בי"ב ועוד מעט נגמרת המחצית ואת לא באה לבית ספר יותר.
שואל השאלה:
אין עם מי לדבר, זה רק ייתן להן עוד יותר מוטיבציה לעשות לי רע ככה.
גם אין לי מה להגיד להן, "למה אתן מתחברות לילדות שאני ניסיתי לפני?" זה ישמע דבילי קצת.. אבל שוב, הן נהנות לפגוע בי
אין עם מי לדבר, זה רק ייתן להן עוד יותר מוטיבציה לעשות לי רע ככה.
גם אין לי מה להגיד להן, "למה אתן מתחברות לילדות שאני ניסיתי לפני?" זה ישמע דבילי קצת.. אבל שוב, הן נהנות לפגוע בי
אנונימית
לא אמרתי לך לשאול את זה במילים האלו, ברור שזה יצא ככה דבילי. יש לך 2 אופציות:
1. להראות להן שזה לא מזיז לך ושסבבה לך לבד והן ישתעממו ויפסיקו בסופו של דבר.
2. להעמיד אותן במקום ולהגיד להן "אני יודעת שאתן מנסות להרוס לי את חיי החברה בגלל מה שהיה. אני לא יודעת למה השכל שלכן נתקע בכיתה ו אבל זה לא לגיטימי ודי תינוקי. אשמח אם תתנהגו בהתאם לגילכן ושתצאו לי מהווריד. תודה"
1. להראות להן שזה לא מזיז לך ושסבבה לך לבד והן ישתעממו ויפסיקו בסופו של דבר.
2. להעמיד אותן במקום ולהגיד להן "אני יודעת שאתן מנסות להרוס לי את חיי החברה בגלל מה שהיה. אני לא יודעת למה השכל שלכן נתקע בכיתה ו אבל זה לא לגיטימי ודי תינוקי. אשמח אם תתנהגו בהתאם לגילכן ושתצאו לי מהווריד. תודה"
באותו הנושא: