8 תשובות
אני גם אחרי פרידה של שנה וחצי..
העצה הכי גדולהה שנתנו לי והיחידה שעוזרת לי זה להבין שאני לא רוצה אותו!!!! הוא לא רוצה אותי ואני לא רוצה אותו.
לא רוצה בנאדם כזה לא רוצה לחיות עם מישהו שזרק אותי עם מישהו שלא רוצה אותי ועם מישהו שלא שם על הפרידה הזאת!
תעשה דברים שאתה אוהב לעשות.
נסה להכיר מישהי אחרת..
תתמקד במה שאתה אוהב לעשות.
וזמן יעזור לך..
כשהבנתי שהדבר היחיד שיעזוור לי הוא לשחק אות עצמי שאני אחריי זה
להגיד אני לא רוצה אותו!
גם אם כל זה שקר בהתחלהה
זה לאט לאט יחלחלל בתוכיי
זה כמו דמיון מודרל
נתנאלל
לדעתי הטעות הכי גדולה הוא להכיר כרגע מישהי חדשה !
הוא כל הזמן ישווה בניהם ובסוף הוא יפול יותר עמוק שיבין שהיא לא כמוהה ואז הוא לא יצליח לצאת מיזה !
בגדו בי אחרי שנתיים של זוגיות.
כרגע הוא צריך הסחת דעת בעיקר וזמן..
אני לא אומר סתם.. אני אומר מניסיון.. אחרי שנתיים לסיים מערכת יחסים זה לא קל.
זה לא קל !
ואני אחרי שנה וחצי יחד וגם בי בגדו !
זה טעוות להכיר כרגע מישהו חדש טעוות...
הוא צריך הסחת דעת..
ואם זאת לא מישהי אז שיצא עם חברים ושיעשה משהו שהוא אוהב...
ותשמע בנאדם אם אתה צריך משהו אני כאן באמת אני אמיתי מכול הלב כול מה שאתה צריך
ושוב אני יגיד תן לעצמך קצת לבכות ולהתאבל על זה ! זה גם כיף באיזשהו מקום!
אבל אל תתן לזה יותר מידיי
זהוו תקציב לעצמך חודש לבכיי.. אחריי חודש אתה לא בוכה על זה!
שתחליט באמת בפנים שזה לא שווה את זה! שבנאדם שגורם לך להיות עמוק בצער ובבכי וברחמים עצמיים הוא בנאדם שלא שווה את זה ! רק אז כשתחליטט שאתה אחרי זה אתה תצליח לצאת מיזה