4 תשובות
תלוי איך, לדבר על מה שקרה עם חברים כן, לצרוח על פקידה מסכנה בסופר לא.
אמ להיות קרה גם נחשב? כאילו מצבי רוח הוא מתכוון ללהיות פחות בקטע של לדבר עם אנשים ופחות להיות איתו...מנותקת יותר נכון כשעבר יום רע לאותה אחת
אנונימית
כשהיא חושבת שכך זה מוצדק- היא כמובן טועה. אך מעבר לזה - היא אינה לוקחת אחריות על מעשיה אן על מצב רוחה.
תארי לעצמך שאת עולה על האוטובוס , הנהג משתולל עליך בזעם , כיון שרב עם אישתו . את רוצה להתישב במקום ריק ליד מישהיא זרה , והיא מתעצבנת עליך ומקללת, כי אבא שלה חולה . את יורדת ומגיעה לכיתה . המורה צורחת עליך כי היא במחזור. בהפסקה , את מרגישה שחברה הכי טובה שלך מתעלמת ממך , כי נכשלה במבחן. את מגיעה הבייתה סחוטה מהמתח, ואמא שלך מעיפה לך סטירה , כי היא סתם עצבנית .... שאמשיך? או שהמסר מובן.?
אין מצב שנוציא על אחרים , בגלל עצבנות שלנו.
אין לזה סוף.
מה שאנו יכולים לעשות זה - לבדוק את עצמנו , לשלוט בכעסים שלנו , ולנסות להרגיעם.
אגב אני מכירה אותם ורק רוצה לציין שהיא בקשה ממנו סליחה אלף פעם על זה והוא פשוט לא מקבל את זה, הוא ממשיך וממשיך וממשיך למרות שהיא הסבירה לו .
זה בכלל גם לא קורה הרבה , בזמן האחרון היא הייתה ממש איתו וכל הזמן נישקה אותו והייתה מהחברות הקיטשיות ועכשיו בגלל יום אחד שעבר עלייה לא טוב היא פשוט העדיפה קצת לשתוק בגלל שהיא לא רוצה לצעוק עליו ולקלל אותו
אנונימית