3 תשובות
ממש לא גרוע. הכל בסדר תנשמי עמוק.
הבגרויות זה מה שחשוב (אם יש לך מטרה לצאת עם תעודת בגרות). כל מה שהיה עד אז ובטח היסודי נמחק כלא היה.
הבגרויות זה מה שחשוב (אם יש לך מטרה לצאת עם תעודת בגרות). כל מה שהיה עד אז ובטח היסודי נמחק כלא היה.
שטויות את עוד לא בתיכון
כולה כיתה ט למי אכפת
באותו הנושא: