9 תשובות
פוקימונים
נכון
Oka
יש בארץ אנשים מיוחדים! לטובה ולרעה
זו הארץ שלנו, שהאנשים שלפנינו אפילו לא חלמו שנוכל להגיע למצב שבו אנו חיים במדינה משלנו ומרגישים בה בטוחים מבלי חשש לאנטישמיות
נכון, לא הכל זהב טהור
אבל צריך להוקיר תודה על מה שיש ולהפיק את המיטב, המדינה שלנו נהדרת
רוב העולם כזה... בחלק האחר אין אוכל מים או מזגן.
אנונימי
ישראל מדינה מיוחדת במינה ואין עוד כמוה בעולם, תבדקו אותי.

אני אישית גאה שאני אזרח ישראלי ואני די פטריוט אבל אם להגיד את האמת אני לא בטוח שארצה לחיות פה כל חיי, לשמור על האזרחות שלי כמובן שכן.
כי זו מדינה ממש מיוחדת ואין עוד אחת כזו, יש לך בעיה גברת עופי לארהב. בטוחה שיקבלו אותך ואף אחד לא יהיה אנטישמי אלייך
צודקת בתימן יש רוגע ושאנטי באנטי
תעברי לחול
אני מסכימה.