6 תשובות
בעקיפין כן, אקסל פוגע בבריאות משמע הבריאות הנפגעת פוגעת בהתפתחות.
לא ישירות אבל זה ממש לא בריא אין לך באמת סיבה לשתות את זה סתם רק אם אתה יושב עם חברים וזה אז זה סבבה פעם ב
אנונימי
אני חושבת.שכן
אני די בטוח שלא אני בן 14 1.84 ושותה אקסל מכתה ה
כן
באותו הנושא: