התחברות
הרשמה
שאני הולכת למשרד הרישוי בשביל להחתים תטופס ירוק אמי אמורה גם לשלם אגרה ??
1 בדצמבר 2019, 09:29
רשיון נהיגה
טופס ירוק
תיאוריה
משרד הרישוי
4 תשובות
לא
ילדה של קיץ
לשלם את האגרה בדואר
M
Mask
לא
מ
ממחר דיאטה
לא אין אגרה על הטופס הירוק
על התאוריה את משלמת
1
17gali
באותו הנושא:
האם אבא שלי יכול ללכת למשרד הרישוי בלעדיי שהם יחתמו שאני כשירה לנהיגה?
אם אני הולכת למשרד הרישוי כדי שיחתמו לי על הטופס הירוק אני צריכה לקבוע תור?
אני הולכת מחר למשרד הרישוי .. (המשך)
הוצאתי טופס ירוק ובשביל ללכת לתאוריה אני צריכה חתימה של משרד הרישוי האם זה עולה כסף?
התקופת מלווה מתחילה מהתאריך שעברתי את הטסט או מהתאריך שאני הולכת למשרד הרישוי?
אפשר להזמין מראש תור למשרד הרישוי כמו שמזמינים למשרד הפנים?
מישו יודע אם צריך להזמין תור מראש למשרד הרישוי בשביל להחתים טופס ירוק?
צריך לקבוע תור למשרד הרישוי בשביל להחתים אותו על טופס ירוק?
מחר אני הולכת למשרד הרישוי להחתים אותם על הטופס ירוק.
אפשר ללכת למשרד הרישוי בלי לקבוע תור בשביל טופס ירוק?
בשביל חתימה במשרד הרישוי על הטופס הירוק לאישור לעשות תאוריה עולה כסף?