3 תשובות
רצוי כי אם לא מחכים חמישים שנה לא שעם תור לא מחכים אבל מחכים פחות
אתה יכול לבוא בלי לקבוע תור, אבל כדאי לך לקבוע תור כי אחרת תחכה הרבה זמן
רצוי לקבוע תור לפני