8 תשובות
לא
לא ממש
לא חושבת...
חשוב לפנק את עצמך מדי פעם ולדעתי פעם בשבוע זה סבבה :)
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
אז עדיף לי לאכול רק פעם בשבוע קרפ?
אנונימית
התכוונו שזה לא בריא ממש.
אבל כן! אני כל יום חמישי הולכת לאכול גלידה עם חברות :)
כן זה סבבה
אני אוכלת כל יום קרפ וגם גלידה כי זה טעים
חיים פעם אחד:)