8 תשובות
לא
לא ממש
לא חושבת...
חשוב לפנק את עצמך מדי פעם ולדעתי פעם בשבוע זה סבבה :)
חשוב לפנק את עצמך מדי פעם ולדעתי פעם בשבוע זה סבבה :)
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
שואל השאלה:
אז עדיף לי לאכול רק פעם בשבוע קרפ?
אז עדיף לי לאכול רק פעם בשבוע קרפ?
אנונימית
התכוונו שזה לא בריא ממש.
אבל כן! אני כל יום חמישי הולכת לאכול גלידה עם חברות :)
אבל כן! אני כל יום חמישי הולכת לאכול גלידה עם חברות :)
כן זה סבבה
אני אוכלת כל יום קרפ וגם גלידה כי זה טעים
חיים פעם אחד:)
אני אוכלת כל יום קרפ וגם גלידה כי זה טעים
חיים פעם אחד:)
באותו הנושא: