9 תשובות
אני חושב שאני תחת ההגדרה של חנון, אבל אין לי עניין במשחקי מחשב.
אני יותר בקטע של מד"ב.
אני יותר בקטע של מד"ב.
גיימר, גיק טיפה פחות.
אני
שואל השאלה:
lol
lol
that guy.
im already tracer
גיימרית של הטרייסרים
its me
me
באותו הנושא: