התחברות הרשמה

מה הפיתרון אם יוצא לי באי שוויון 0<0 ו- 2x קטן שווה לאפס

דחוף בבקשה
30 בנובמבר 2019, 11:43
מתמטיקהמשוואותאלגברהתרגיליםשבת    
4 תשובות
ניראלי איקס קטן מ0?
T
Trickyyy
איך הגעת ל0>0
T
Trickyyy
אולי חילקת במשהו ורשמת אפס במקום 1?
י
ילדה מקסימה123
יש לך איפשהו טעות
t
tzav
באותו הנושא:
מי החליט ש- 2 כפול אפס שווה אפס?
אם 1 בחזקת 0 שווה ל1 בחזקת 1, האם אפשר לטעון מכאן ש1 שווה לאפס?
יכול להיות אין פיתרון באי שוויון?
מה זה אומר כשהפונקציה שווה לאפס?
אם איקס שווה לאפס זה אומר שאיקס שווה אפס או שזה ביטוח חסר משמעות?
אם במשוואה יוצא מספר כלשהו שווה לאפס איקס זה אומר שהביטוי חסר משמעות או כל איקס?
מה הפתרון של האי שוויון x^2-6x+5>0
במשוואה מתי אני יודעת שאין פתרון ומתי אני יודעת שזה כל X ומתי X שווה לאפס ?
איך פותרים: חצי איקס בריבוע פלוס שבע איקס פלוס עשרים שווה לאפס?
אם 14x שווה לאפס אז איקס שווה לאפס ?
כל מספר כפול 0 שווה לאפס? ולגבי חילוק?