4 תשובות
לא לוותר.. אני מאמינה בך
מה קרה?
דיי כבר איתך^ תני לבן אדם לפרוק מה כואב לך?
כולנו היינו שם, את תעברי את זה והכל יסתדר
אנונימית
די כבר עם הדיכי,
באמת.., מיצינו את זה.
אנונימית