4 תשובות
לא לוותר.. אני מאמינה בך
מה קרה?
דיי כבר איתך^ תני לבן אדם לפרוק מה כואב לך?
כולנו היינו שם, את תעברי את זה והכל יסתדר
כולנו היינו שם, את תעברי את זה והכל יסתדר
אנונימית
די כבר עם הדיכי,
באמת.., מיצינו את זה.
באמת.., מיצינו את זה.
אנונימית
באותו הנושא: