5 תשובות
שנאת חינם
זה תלוי ממה
יכול להיות מלחמה גרעינית ואז המעצמות יזרקו אחת על השניה טילים וכולנו נמות תוך דקות ובשאר המקומות שלא יפגעו (אם זה אפשרי) כולם ימותו מגשם רדיואקטיבי וקרינה

או שהשמש פשוט תתפוצץ וכולנו נישרף בשניה
זה יהיה כשהשמש תסתיים ותהפוך לענק אדום ואז כדור הארץ פשוט ישרף
השמש תתפוצץ ותשמיד את הגלקסיה שלנו
סוף העולם אן סוף האנושות?