6 תשובות
לא כולם אומרים את זה, יש לא מעט אנשים שממש לא חושבים ככה. אני אישית לא מסכימה עם זה
שואל השאלה:
לא כולם אני אשנה
לא כולם אני אשנה
אנונימי
בתכלס זה מה שהחיים מרכיבים לנו, שלב אחרי שלב.
אני חושבת שזה דפוק, ולכן אני לא מתכוונת להיות חלק מהמסגרת ומהמציאות הזאת של: בית ספר- צבא- אוניברסיטה- עבודה- חתונה- ילדים.
אני פשוט אשבור את השלבים האלה, ואחיה את החיים במסגרת שלי ובשלבים שאני בוחרת לעצמי
אני חושבת שזה דפוק, ולכן אני לא מתכוונת להיות חלק מהמסגרת ומהמציאות הזאת של: בית ספר- צבא- אוניברסיטה- עבודה- חתונה- ילדים.
אני פשוט אשבור את השלבים האלה, ואחיה את החיים במסגרת שלי ובשלבים שאני בוחרת לעצמי
לדעתי לא רק שזה לא נכון ויש דברים ביניהם - זה גם ממש לא חייב להיות חלק מהחיים הדברים האלה כמו שזה אצל הרוב
אתה ממש צודק
החיים מלאים בהפתעות, אכזבות, ריגושים..
בסופו של דבר אתה מחליט אם לנהוג "לפי השלבים"..
בסופו של דבר אתה מחליט אם לנהוג "לפי השלבים"..
באותו הנושא: