6 תשובות
לא כולם אומרים את זה, יש לא מעט אנשים שממש לא חושבים ככה. אני אישית לא מסכימה עם זה
שואל השאלה:
לא כולם אני אשנה
אנונימי
בתכלס זה מה שהחיים מרכיבים לנו, שלב אחרי שלב.
אני חושבת שזה דפוק, ולכן אני לא מתכוונת להיות חלק מהמסגרת ומהמציאות הזאת של: בית ספר- צבא- אוניברסיטה- עבודה- חתונה- ילדים.

אני פשוט אשבור את השלבים האלה, ואחיה את החיים במסגרת שלי ובשלבים שאני בוחרת לעצמי
לדעתי לא רק שזה לא נכון ויש דברים ביניהם - זה גם ממש לא חייב להיות חלק מהחיים הדברים האלה כמו שזה אצל הרוב
אתה ממש צודק
החיים מלאים בהפתעות, אכזבות, ריגושים..
בסופו של דבר אתה מחליט אם לנהוג "לפי השלבים"..
Yyu