3 תשובות
למים חמים יש נפח רב יותר. כשמחממים מים המולקולות זזות מהר יותר וכתוצאה הן גוברות על המשיכה ביניהן והמרחק ביניהן גדל. כמצופה, כשמקררים מים נפחם קטן, אבל זאת עד שמגיעים לנקודה מסוימת ב-4 מעלות צלסיוס, ומשם ככל שמקררים את המים נפחם גדל, וכשהם מגיעים לנקודת הקיפאון נוצרים קשרי מימן והמולקולות מסודרות באופן שנפח הקרח רב יותר משל מים נוזליים, בערך ב-10%. יש לזכור כי מים רותחים הם מתאדים, ונפח של גז הרבה יותר גדול משל נוזל, ולכן למים רותחים יש הרבה יותר נפח.
שואל השאלה:
וואו אתה ממש חכם
וואו אתה ממש חכם
אנונימי
תודה ( =
באותו הנושא: