8 תשובות
גת גאוד גובה גזה.
פשוט מוסיפים גימל אחרי כל אות עם הניקוד של אותה אות, מדברים ומתרגלים
תגנגסגי לגהגיתגאמגן עגל זגה
תנסי להתאמן על זה, לדבר עם מישהו שמבין וכל זה
תנסי להתאמן על זה, לדבר עם מישהו שמבין וכל זה
זה שפה קלה ללמוד
עניין של תירגול
עניין של תירגול
מוסיפים גימל אחרי כל אות שנייה.
מוסיפים גימל בין כל אות
שפה - שגפגה (sagafaga)
אות - אוגות (ogot)
וזה כמו שפת ה-ב' (מוכר מהשיר - אבניבי)
שפה - שגפגה (sagafaga)
אות - אוגות (ogot)
וזה כמו שפת ה-ב' (מוכר מהשיר - אבניבי)
מוסיפים גימל בכל הברה נגיד אוכל אז אוגו כג ל מוסיפים לפי הניקוד ואם זה שווא לא מוסיפים
פשוט מוסיפים ג לפני כל הברה,
נגיד אני זה אגניגי(aganigi)
נגיד אני זה אגניגי(aganigi)
באותו הנושא: