4 תשובות
זה כמו שפת ה ב', רק במקום ב' אומרים ג'.
אחרי כל הברה תגידי את האות ג עם טותו צליל, למשל המילה "אני" תגידי אגניגי.
הבנת ?
שואל השאלה:
חח בקושי
שואל השאלה:
איך אומרים אוהבת? אוגוהבגת?
כן זה מסובך חח
וכן.